Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Ρεπορτάζ... 3


Χθες τα ξημερώματα ήρθε ο Σωτήρης Πολύζος στο περίπτερο. Ευγενικός όπως πάντα, γλυκός, όμορφος, μαυρισμένος, ανανεωμένος και κυρίως χαρούμενος και ευτυχισμένος!
"Πως θα γίνει να βρούμε" μου λέει, "το HELLO της προηγούμενης εβδομάδας; Το θέλει η μάνα μου και δεν το βρίσκω".
"Θα το παραγγείλω, Σωτήρη μου! Θα το βρούμε!"
Σήμερα τ' απόγευμα πέρασε πάλι να πάρει το OK.
"Σωτήρη, το έφερα! Όχι, εγώ, ο άντρας μου!"
"Το βρήκες; Πότε κιόλας;"
"Α, βρε Σωτήρη, μη μου το πάρεις! Δεν πρόλαβα να το ξεφυλλίσω, να σας καμαρώσω!"
"Έλα, θα περιμένω. Δώσε στον κύριο να φύγει και να το δεις."
"Δημήτρη, δώσε τον κύριο! Ξέρω τι θα κάνω!"
Έβγαλα απ' την τσάντα την φώτο, άνοιξα το HELLO πάνω στο ψυγείο και φωτογράφησα τις σελίδες του περιοδικού.
"Είσαι απίθανη! Πάλι εδώ σε βρίσκω; Πότε κοιμάσαι;"
"Αστα αυτά και κάτσε να σε βγάλω κι εγώ μια φωτογραφία! Τι φωτογράφος είμαι; Δως μου και μένα μια αποκλειστικότητα!"
"Όχι, μαζί θα βγούμε!"
"Κάτσε βρε παιδί μου να σε βγάλω μόνο σου! Εγώ δεν βγαίνω καλή!"
"Όχι, μαζί!" επέμενε!
Κάθησα κι εγώ! Αποκλειστικότητα ήταν αυτή! (Το ψωμάκι μας!)
"Δημήτρη, πάτα αυτό το κουμπάκι... Κάτσε ν' ανέβω κανένα σκαλοπάτι γιατί είσαι πολύ ψηλός, Σωτήρη! Φοράω και σαγιονάρα!"
"Να είσαι καλά, αγόρι μου! Χαίρομαι με την χαρά σου! Δεν πιστεύω η Μιμή να σε πάρει από κοντά μας!"
"Όχι, βέβαια! Αφού ανέλαβα τις ειδήσεις!"
"Ωραία! Ξέρεις τώρα! Θα μπουν στο κυκλάμινο!"
"Ξέρω, ξέρω! Το είδα! Είσαι η καλύτερη διαφημήστρια!"
Πω, πω, κοπλιμάν!
Ποιος την χάρη μου!
Η ώρα η καλή, παιδιά!
Κους κους
Σωτήρη, θα με πάρετε για φωτογράφο;
Μιμή, μη ζηλεύεις! Σαν γιο μου τον νιώθω! Μας πήρες το καλύτερο παιδί! Να είσαι σίγουρη πως έκανες την καλύτερη επιλογή για σένα και την Μαριτίνα!
Η μαμά του μαζεύει τα περιοδικά. Φυσιολογικότατον!
Ξετρελάθηκε με την Μαριτίνα! Φυσιολογικότατον!
Εδώ ξετραλάθηκα εγώ!
...και παρεπιπτόντος...
η μασκώτ, το παπάκι είναι δώρο της Φωτεινής, της φίλης μου!
Την κουβαλάω μαζί μου μέσω αυτού.
Τ' αγαπάω!
Κι εκείνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: